Sunday, June 25, 2017

आउ न आउ

आउ न नजिक आउ!

आउन अझै सामिप्यमा आउ
हो म तिम्रो पर्खाइमा छु,
खुला छन् बाहुहरु
कि अङ्गाल मलाई
कि म अङ्गाल्छु तिमीलाई,
कसेर बांध मलाई
तृसित छु म
तिम्रो साथको,,
तिम्रो स्पर्स सहितका सामिप्यताको
आउ न आउ
मेरा सुन्दर सपनाहरु
सपनाका परिहरु मलाई पर्खिरहेका छन्,
खेलाउ मलाई,
भुलाउ मलाई
आउ न अझै नजिक आउ
सुम्सुम्याएर आफु सँगै
उडाउ मलाई
उड्न चाहन्छु
गूड्न चाहन्छु
यो दुनियाँ संसार भुल्न चाहन्छु,,,
आउ म तिम्रो प्रतिक्षमा छु,
बत्ती निभाएर बसेको छु,
उजेलिमा डाकेको छैन
अँधेरिमा आउ,,,,
लाज कत्ति मानेको छैन
सुटुक्क आउ
मेरो आँखामा बस
परेलीमा बस
कल्पनामा बस
सपना आउछिन तिमी सँगै
रातका प्रहरहरुमा आउ
छटपटिएको छु म
कोल्टो फेर्दै, थकित म
तिम्रो आगमनमा बत्ती निभाएको छु
झ्याल ढोका पर्दा सबै बन्द छन्
यहाँ केबल तिम्रो उपस्थिती
जायज छ!
म एक्लो छु, तिमी आउ
अनि हामी दुबै हराउँ ,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
०१:३५ बिहान
सोमबार २६ जुन,२०१७

No comments:

Post a Comment

जिन्दगीको किताबबाट गाता लुटेको दिन थियो

झरीले चुट्यो मलाई छाता छुटेको दिन थियो  भाग्यले कुट्यो मलाई नाता टुटेको दिन थियो  हे दैव! दैव लागिस आङ्गनिमा चट्याङ्ग पारी  जिन्दगीको किताबब...