Wednesday, July 28, 2021

आफन्तका प्रेम र सृङ्गार रसका पाँच पञ्चाङ्ग

1.
फूल कोपिला पात डाली मन पर्‍यो 
सानु तिम्रा कानका बाली मन पर्‍यो 
सौन्दर्यता भेट्छ्यौ आँफै एेनामा हेर  
ती आँखा परेलीका काली मन पर्‍यो  
सारा बगान् सम्हाल्ने माली मन पर्‍यो ।। 
2.
मेहन्दी रङ्गले, हातमा मेरै नाम लेखिछौ 
साउन महिना मनमा चारै धाम लेखिछौ 
ब्रत बस्छ्यौ हर सोमबार चाहेको पुगोस 
दाहिनेमा चन्द्रमा र देब्रेमा घाम लेखिछौ  
हेर झनै सुवाएको जहाँ श्रीराम लेखिछौ!!
3.
यसपाली त रातो सारीमा देख्ने मन छ 
त्यै शिवालय पछाडी एक्लै भेट्ने मन छ
भूल्यौ तिमी नाच्दा म सर्माएको त्यो तिजमा
उम्कनै दिन्न अब त बाटो छेक्ने मन छ  
तिम्रा सुन्दरतामा पञ्चाङ्ग लेख्ने मन छ !!
4.
मनका कैयौं बातहरु अझै अधुरा छन् सानु 
केही चाहनाका मीठा बहाना अपुरा छन् सानु
आँट बटुली आज तगारोमै रोक्न आएको छु  
भनन किन हो तिम्रा मुस्कान मधुरा छन् सानु 
मलाई त भन त्यो मन भित्र के कुरा छन् सानु !!
5.
भन्छन् उमेर सङ्गै ढल्किजान्छ जवानी पनि 
त्यस पछी कसले सुन्ला हाम्रै कहानी पनि 
सम्हाल भन्छु अझै कि त मलाई सुम्पे हुन्छ 
आउ बनाऔं हाम्रा हर्, सफर सुहानी पनि 
सुर्योदय बिना के गर्नु र, ती बिहानी पनि !!

No comments:

Post a Comment

जिन्दगीको किताबबाट गाता लुटेको दिन थियो

झरीले चुट्यो मलाई छाता छुटेको दिन थियो  भाग्यले कुट्यो मलाई नाता टुटेको दिन थियो  हे दैव! दैव लागिस आङ्गनिमा चट्याङ्ग पारी  जिन्दगीको किताबब...