Thursday, July 8, 2021

आफन्तका पाँच पञ्चाङ्ग

 
१, 
आलो घाऊ देखाएर परारको भन्यौ
काला सियाईका रेखा दरारको भन्यौ  
भन्थ्यौ बुझबुझारत बाँकी केही छैन 
आफ्नै जिन्दगी किन करारको भन्यौ
किनाराको गहिराई मझ्धारको भन्यौ।।    
२, 
नहुनु थियो जे चाहिं भयो त्यो प्यार रहेछ 
मौनताको बस्तिमा झुटको बेपार रहेछ 
अरे कसले भनेको जिन्दगी मेला भनेर 
पतझड् सिङ्गारीएका खोक्रा बहार रहेछ 
ऊ मेरो मान्छे भन्नु नै यहाँ बेकार रहेछ।। 
३,
आजै सक्नु पर्ने एउटा जरुरी काम छ
कताबाट निस्कौ लौन जताततै जाम छ
बगलीमा छुरा अनि बातै बात को खात
ढुङ्गा देखे पुज्नु पर्ने न मुखमा राम छ
भोको पेट दौडी रा'छु मनभित्र माम छ।। 
४, 
निक्लुं भन्छु दबाउंछ्यौ पिरतीको दलदलमा
बाचा कसम् खुवाउंछ्यौ हर घडी पलपलमा  
उल्टो छुरा चलाऊन कस्ले सिकायो भन सानु 
राप उस्तै बढाउंछ्यौ उकालीको खलखलमा
बत्ती किन निभाउंछ्यौ उजेलीको तलतलमा।। 
५,
आफ्नो प्रचार आँफै गर्दैछु म आज 
भर्खर् भर्खर् त बामे सर्दैछु म आज 
उम्रेला नउम्रेला भोलिका कुरा हुन्
हेर्नु ढुङ्गामा बिऊ छर्दैछु म आज
दिनुस हात खोली तर्दैछु म आज।।  
------------------
- श्रीभक्त पौडेल'आफन्त'
सान सेबास्टियन, भास्को राज्य स्पेन  

No comments:

Post a Comment

जिन्दगीको किताबबाट गाता लुटेको दिन थियो

झरीले चुट्यो मलाई छाता छुटेको दिन थियो  भाग्यले कुट्यो मलाई नाता टुटेको दिन थियो  हे दैव! दैव लागिस आङ्गनिमा चट्याङ्ग पारी  जिन्दगीको किताबब...