Monday, May 24, 2021

धेरै भयो देशमा सरकार भेटिन्नन्।।

पक्ष, प्रतिपक्ष 

व्याख्या, अप-व्याख्या 

सन्तुलन, असन्तुलन्

सिफारीस्, अनुमती 

पारीत, अध्यादेश 

धारा, उपधारा 

रीट, बहस 

सडक अनि सदन 

साम्सद, अनि मन्त्री 

पदच्युत,नियुक्ती 

सपथ, कामचलाउ 

रोग, शोक, भोक 

बैठक, भत्ता, उद्घाटन 

अत्याचार असन्तुस्टी 

अभाब, दबाब

यी सब थोक भेटिन्छन् 

नियम भेटिन्छन् कार्यन्वयन भेटिन्नन्

अफिस भेटिन्छन् कर्मचारी भेटिन्नन् 

देश भेटिन्छन् सिमाना भेटिन्नन्

जनता भेटिन्छन् सरकार भेटिन्नन्

सरकार भेटिन्छन् सरोकार भेटिन्नन्

अपराध भेटिन्छन् अपराधी भेटिन्नन्

मन्दिर भेटिन्छन् धर्म भेटिन्नन्

पूजा भेटिन्छन् कर्म भेटिनन्नन् 

यो मेरो देश हो हजुर 

यहाँ सब थोक भेटिन्छन् 

र पनि केही भेटिन्नन्

लिखित भेटिन्छन् लागू भेटिन्नन्

भूमी भेटिए सार्वभौम भेटिन्नन् 

सार्वभौम भेटिए भूमी भेटिन्नन् 

काङ्ग्रेस भेटिन्छन्

कम्युनिस्ट भेटिन्छन् 

रा.प्र.पा र मधेषी भेटिन्छन्

पहाडी र हिमाली भेटिन्छन् 

नेपाली भेटिन्नन्। 

उध्योग भेटिएलान् उत्पादन भेटिन्नन् 

यो मेरो देश हो हजुर 

यहाँ सब थोक भेटिन्छन् 

र पनि केही भेटिन्नन्

पाठशाला भेटिन्छन् शिक्षा भेटिन्नन्

जोगी त भेटिन्छन् भिक्ष्या भेटिन्नन् 

हिटलर भेटिन्छन् बुद्ध भेटिन्नन्

हावा पानी भेटिन्छन् सुद्ध भेटिन्नन्   

यो मेरो देश हो हजुर 

यहाँ सब थोक भेटिन्छन् 

र पनि केही भेटिन्नन् ।। 

पुलिश भेटिन्छन् चोर भेटिन्नन् 

जुलुश भेटिन्छन् स्वोर भेटिन्नन्। 

शिन्ह दरबार, बालुवाटार 

शितल निवास, सानेपा 

बुढानिलिकण्ठ, नारायणीहिटी 

सब भेटिन्छन् 

आस भेटिन्छन् सास भेटिन्नन्

महल भेटिन्छन् बास भेटिन्नन् ।।

भाषन भेटिन्छन्न राशन भेटिन्नन् 

शाशक भेटिन्छन् शासन भेटिन्नन्, 

यो मेरो देश हो हजुर 

यहाँ सब थोक भेटिन्छन् 

र पनि केही भेटिन्नन् 

धेरै भयो देशमा सरकार भेटिन्नन्।।  



No comments:

Post a Comment

जिन्दगीको किताबबाट गाता लुटेको दिन थियो

झरीले चुट्यो मलाई छाता छुटेको दिन थियो  भाग्यले कुट्यो मलाई नाता टुटेको दिन थियो  हे दैव! दैव लागिस आङ्गनिमा चट्याङ्ग पारी  जिन्दगीको किताबब...