Sunday, May 23, 2021

टिपन टापन २०२१


उसलाई थाहा नभएको मात्र हो 
म उसको उसको म पहिल्यै हो ।। 

---------------------------

केही खुशी थिए मेरा,, उसैको साथ छोडी आएँ 
जोसङ्ग मैले केही प्रेम थोरै आत्मियता लिई आएँ !!
------------------
पोल्छ थाहा छ, खुशी पिडाका जर्दामा राखें
चल्तिमा हुनेपर्ने चहक, जवानी कर्जामा राखें !
चियोचर्चो गर्नेहरु गर्दै गर्छन्, भेटुन् पो कसरी  
सारा जिन्दगी त मैले, सपनाका पर्दामा राखें !!
----------------------
नजर बाटै पिय भनिन्, पिउन छाडेको बेला थियो    
अतितका धोका सम्झि, जिउन छाडेको बेला थियो ! 
रहर मरे मेरै, उदाङ्गो रातमा सब सपना उध्रिए मेरै
तिनै उध्रिएका सपनाहरु,सिउन छाडेको बेला थियो !!
________________________

No comments:

Post a Comment

जिन्दगीको किताबबाट गाता लुटेको दिन थियो

झरीले चुट्यो मलाई छाता छुटेको दिन थियो  भाग्यले कुट्यो मलाई नाता टुटेको दिन थियो  हे दैव! दैव लागिस आङ्गनिमा चट्याङ्ग पारी  जिन्दगीको किताबब...