Sunday, September 25, 2022

तिमीले जस्तो अनुहार छोपेर हिंड्नु पर्दैन मलाई


               
               प्रकाश बाबु पौडेल 
                 काठमाडौं, नेपाल 

 

              
तिमीले जस्तो अनुहार छोपेर,हिंड्नु पर्दैन मलाई 
न पश्चतापमा जल्न,न रातभर रुनु पर्दैन मलाई !!

धोकाधडी त जान्दै जानिन, न अपेक्ष्या नै थियो  
त्यसैले त घात प्रति-घातमा, डराउनु पर्दैन मलाई!!

तिमीले जस्तो अनुहार छोपेर हिंड्नु पर्दैन मलाई
छोड्यौ साथ मझधारमा, नछोड्नु थियो हातहरु  !!


तिमीले जस्तै आँधीमा बत्ती जोगाउनु पर्दैन मलाई                                           लुकिलुकी कति हिन्ड्छ्यौ, दुनियाँसङ्ग भागी भागी  

कसले सिकायो धोका दिन भावनासङ्ग खेल्न अझै 
प्रेम बदनाम भन्दै आफ्नै गला गिड्नु पर्दैन मलाई !!

तिमीले झैं गुमनाम जिन्दगी, बिताउनु पर्दैन मलाई!!
तिमीले जस्तो अनुहार छोपेर हिंड्नु पर्दैन मलाई!!


No comments:

Post a Comment

जिन्दगीको किताबबाट गाता लुटेको दिन थियो

झरीले चुट्यो मलाई छाता छुटेको दिन थियो  भाग्यले कुट्यो मलाई नाता टुटेको दिन थियो  हे दैव! दैव लागिस आङ्गनिमा चट्याङ्ग पारी  जिन्दगीको किताबब...