Sunday, September 11, 2022

गीत:कति बस्छौ माईतीघर जेलैमा

केटा 
कति बस्छौ माईतीघर जेलैमा 
आउन भेटौं दसैंंको मेलैमा 
केटी 
पाएसम्म को छोड्छ माईतीघर 
तिम्रोलागि को तोड्छ माईतीघर 

केटा 
धेरै भाथ्यो म गाउँघर नआको 
सानु तिम्रो केही खबर नपाको 
केटी 
फोन गरेनौ फोन नम्बर देको थें 
भेट्न आएनौ घर नम्बर देखो थें

केटा 
म तिम्रो तिमी मेरो जवानी सम्हाल्देउ 
घरमा भित्री साँझ बिहानी सम्हाल्देउ 
केटी 
सम्हाल्नुछैन कसैको घर कसैको जवानी 
जो मनमा बस्छ उसैको घर उसैको जवानी  

केटा 
कति बस्छौ माईतीघर जेलैमा 
केटी 
पाएसम्म को छोड्छ माईतीघर
केटा 
आउन भेटौं दसैंंको मेलैमा 
केटी 
आउँदिन भो दसैंंको मेलैमा   

No comments:

Post a Comment

जिन्दगीको किताबबाट गाता लुटेको दिन थियो

झरीले चुट्यो मलाई छाता छुटेको दिन थियो  भाग्यले कुट्यो मलाई नाता टुटेको दिन थियो  हे दैव! दैव लागिस आङ्गनिमा चट्याङ्ग पारी  जिन्दगीको किताबब...