Monday, March 24, 2014

५ तांका र टिपन टापन


माया भन्छन
हवशको शिकार
बेकार आज
साँझमा ढोका बन्द
मायाकै नगरिमा
....................
सबैको चोला  
मरी जाने जीवन
हासेर बाच
तेरो मेरो के छ र
कि कसो साथीहरु ?
.......................
कसले भन्यो
कानुन बन्छ अरे
नेताको बोली
मलाई त लाग्दैन
तै पनि हेरुम है
......................
बनको राजा
एक छत्र रजाइ
कसले रोक्ने
बाठो खरायो कता
इनार भेटिएन
...............
बिरानो बस्ती
उनैको याद खाली
बिर्सन धौ भो
चिट्ठी चपेटा धेरै
आज जलाए साथी

मनको आगलाई बुझाउन बोत्तल फोर्दैछु म जुनको दागलाई मेटाउन, गजल कोर्दैछु म तनको आगलाई बुझाउन ओझल खोज्दैछु म मनको आगलाई सुझाउन बोत्तल खोज्दैछु म
.......................................................
सुटुक्क तिम्रो सपनीमा आउछु आज त चाडै निदाउ है कालु लुपुक्क तिम्रो कल्पनीमा छाउछु अब त चाडै निदाउ है कालु टोलाउछु एकछिन बोलाउछु सुस्तै नसुने गरी निदाउ है कालु  थुपुक्क तिम्रो ओछ्यौनीमा आउछु आज त चाडै निदाउ है कालु
.............................................................
चिनेर लाउ माया भन्छन निधारमा कस्को लेख्या छर बितेर जाला बैश भन्छन, दोधारमा कसले देख्या छर तिर्खा बेलाको मोही सोध, बैशको बेलामा मायालु अरे बितेर जाला जोवन त्यसै, मुहारमा कसले छेक्या छर
.....................
हुन्छ मात्र भन तिमी आधी बाटो लिन आम्ला जन्ती साथी अघी लाई साइ पाटो दिन आम्ला
..................................
कोल्टो फेरे मध्यरात रै´छ निदाउन सकिन ओल्टो फेरे झिस्मिसे रै´छ निदाउन सकिन उठी झ्यालबाट जुन पापी तारा निहाली रहे उज्यालो भए कै रैनछ निदाउन सकिन पिएकै थिए थोरै नशा मातले छाढिसक्यो परेला बन्द नै रैनछ निदाउन सकिन निस्पट बनाए खोली केही निदाउछुकी भनी कोल्टो फेरे निदै रैनछ, निदाउन सकिन बग्रेल्ती तनाव र उतार चडाव जिन्दगीका छातीमा निभे कै रैनछ निदाउन सकिन
पाप करायो धुरी बाट भन्छन मैले सुनिन
भाग्दैछु रातमा जाग्दैछु रातमा सक्छ्यौ देउ जवानी माग्दैछु रातमा
तिम्रै हो आफन्त लाग्दैछु रातमा उमेरको रापमा पाग्दैछु रातमा
21 minutes ago




नलेखु कि अब गजल खाली मायाका कुराहरु नगाउ कि गीत सरल जाली मायाका कुराहरु मन सँगै कलम चल्दा दुई,चार अक्षर कोरिरहे कबिता नै स्वदेश बल्दा फाली मायाका कुराहरु

No comments:

Post a Comment

जिन्दगीको किताबबाट गाता लुटेको दिन थियो

झरीले चुट्यो मलाई छाता छुटेको दिन थियो  भाग्यले कुट्यो मलाई नाता टुटेको दिन थियो  हे दैव! दैव लागिस आङ्गनिमा चट्याङ्ग पारी  जिन्दगीको किताबब...