Wednesday, March 18, 2015

केही मुक्तक

जनता आजित, कानुन पारित भएन
बिधी बिधानमा केही आधारित भएन
रामराज्यको सपना मत्स्यन्यायले जित्यो
कतै लोकतन्त्र आँफैमा पराजित भएन??
----------------
न जिन्दगी न भाग्य, दोश कसको छ
ए! नशामा बांच्नेहरु, होश कसको छ
हतारमा देखिन्छौ, आखिर जिन्दगीमा
खोलीदेखि घाटसम्म, कोश कसको छ ????
-----------------
दुख्यो भन्नेको चोट देखिन
आँफैमा कुनै, खोट देखिन
गूड्दै थियो उल्टो जिन्दगी
अड्याउने खै ओट देखिन!!
 apple pie// choco pie with my cutie pie 
----------------
बदामी नयनले, बेईमानी गरायो
भो, म कहिल्यै कबिता लेख्दिन
पिउने बानिले, बदनामी गरायो
उन्को आँगनमा आईन्दा टेक्दिन।।(FB)
---------
जुनेली लाई के थाहा, दाग छ भनेर
यो जमिनमा उसैको, माग छ भनेर
फुर्सद यहाँ कस्लाई? ब्यस्तको नाटक
सुन्दैछु बोलिमा उस्को आग छ भनेर
------------
झुट के हो अझै जान्दिन म
आँखाले देखेको मान्दिन म
नारी नै यहाँ तड्पिन्छन् भने
त्यो भगवान् ठुलो ठान्दिन म !!
-------------
न पिएरै बेहोशीमा, नजरको मात कस्तो
हेरी रहें ईशारामा, नजरको बात कस्तो
जूनतारा आकाशको, धर्तिमा उन्लाई पाएं
दुई पाइला सङ्संगै, नजरको साथ कस्तो
-----------------

No comments:

Post a Comment

जिन्दगीको किताबबाट गाता लुटेको दिन थियो

झरीले चुट्यो मलाई छाता छुटेको दिन थियो  भाग्यले कुट्यो मलाई नाता टुटेको दिन थियो  हे दैव! दैव लागिस आङ्गनिमा चट्याङ्ग पारी  जिन्दगीको किताबब...