Wednesday, February 14, 2018

song for Pradip



कान्छी! चिसो हावाले.. कान्छी.... चिसो हावाले
मलाई लोभ्यायो, तिम्रो मायाले -

कान्छी ! चिसो हावाले .. कान्छी .... चिसो हावाले   
मलाई डोर्यायो, तिम्रो छायाले -

सररर.... हावा चल्यो मुटु नै बिझाउने
अझै पनि याद आउँछ तिम्रो मुहार
चाल नपाई रिसाउने

कान्छी ! मिठो बोलिले .. कान्छी .... मिठो बोलिले
मलाई लोभ्यायो, ढाका चोलिले -

कान्छी! यो कस्तो रहरले .. कान्छी ... यो कस्तो रहरले
मलाई लठ्यायो, पापी नजरले -  

लललल.... देउरालीको उकाली बाटो
मिली फुकाऔँ सानु
हाम्रो पिरतीको गाँठो

कान्छी! चिसो हावाले.. कान्छी.... चिसो हावाले
मलाई लोभ्यायो, तिम्रो मायाले -

No comments:

Post a Comment

जिन्दगीको किताबबाट गाता लुटेको दिन थियो

झरीले चुट्यो मलाई छाता छुटेको दिन थियो  भाग्यले कुट्यो मलाई नाता टुटेको दिन थियो  हे दैव! दैव लागिस आङ्गनिमा चट्याङ्ग पारी  जिन्दगीको किताबब...