Thursday, June 2, 2022

भेटौं न ए माया,,, मनको बजारमा

केटा:
भन्दिन म जूनतारा झारी दिन्छु 
जे जे भन्छ्यौ त्यही किनिदिन्छु!!
 
भेटौं न ए माया,,, मनको बजारमा 
प्यास मेटौंला वहीँ, यौवनको बजारमा !!  

केटी:
धनी बाउको छोरा रै'छौ पैसाको धाक 
नलगाउ भो पर्दैन, त्यो बैँस'को धाक  !!

भेट्दिन ए कान्छा,, मनको बजारमा 
मेट्दिन कुनै प्याश, यौवनको बजारमा !!

केटा:
धरोधर्म एउटा जागिर, मैले नि खा'छु 
अरुले जस्तो तलबभत्ता मैले नि पा'छु!!

भेटौं न ए माया,,,, मनको बजारमा 
काउकुती लाग्न थाल्यो, तनको बजारमा!!

केटी:
दिन्न यो मन तिमीलाई अन्तै भूलेको छ    
मेरो मायाका फूलहरु, अन्तै फूलेको छ!! 

भेट्दिन ए कान्छा,, मनको बजारमा 
लागेलगोस काउकुती, तनको बजारमा 

दुबै:
भेटौं न ए माया,,, मनको बजारमा
भेट्दिन ए कान्छा,, मनको बजारमा  

No comments:

Post a Comment

जिन्दगीको किताबबाट गाता लुटेको दिन थियो

झरीले चुट्यो मलाई छाता छुटेको दिन थियो  भाग्यले कुट्यो मलाई नाता टुटेको दिन थियो  हे दैव! दैव लागिस आङ्गनिमा चट्याङ्ग पारी  जिन्दगीको किताबब...