Tuesday, July 21, 2015

केहि शेर र मुक्तक



मैनको धागो झैं, म जल्न चाहन्न 

एेनको आगो झैं, म जल्न चाहन्न 
------------
आधुनिकताको नाममा छोट्टिएको देखें 
नेपाली स्वाभिमानमा, कोट्टिएको देखें 
बेमौसममा रुझ्छन, यौवनका भोका 
नशिलो अभिमानमा, घोट्टिएको देखें 

-----------
यो पराकम्पन्, त्यो पूरानो माया, उस्तैउस्तै लाग्छ 
चर्किएको छाती, अनि फुटेको एेना, दु´रुस्तै लाग्छ 
-----
आफ्नो त सधैं सधैं नै, रहर भो जिन्दगी 
पिउँ कि फ्याकुँ भन्नुस, जहर भो जिन्दगी 
भग्नाबेस् भए चाहना, सपना टुटी गए 
खण्डहर्´ले भरिएको, शहर भो जिन्दगी 
सूनामीले बढारेको, लासै लासको ढेर
बालुवा न पत्थर आज्, बगर भो जिन्दगी 

--------
जिन्दगीको के भरोषा छूटि जाने रै´छन् 
आफ्नु भन्नेले त यहाँ लूटि जाने रै´छन्  

ओठको हान्सो र आँखाको ईशाराले यहाँ 
हुन्न भन्दा पनि सारा चूटि जाने रै´छन् 

एक ढिक्का, एक आत्मा भन्नेहरुले नै 
आँगनीको छेउ पारी कूटि जाने रै´छन्
---------------
उजाडियो त्यो, बन जस्तै जिन्दगी 
मुखै कालो भो, धन जस्तै जिन्दगी 
उपहार् भन्थे, सृस्‍टि´को खै के हो 
गरुङ्गो पो छ, घन जस्तै जिन्दगी ।। 
-------------

शंकालु ईशारा छ तिम्रो 
मायालु ईरादा छ तिम्रो 
हूने छु तिम्रोनै म सदा 
घायल नीशाना छ तिम्रो
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
For Laxman Adhikari (barcelona)
तिमी रिसाएर हो कि, चस्किएको छ छाती बिना निन्द्रा सपनीमा, झस्किएको छ छाती
ठुस्किएकी मेरी उनलाई, फकाउनु पर्‍यो मनभरिका यी यादहरु, जताउनु पर्‍यो टाढा भएरै होला, याद नजिकीन थाले सम्झनाले चिमोटेर, सताउनु पर्‍यो

बिन्ती न´रिसाउ, मेरो मनकी माया माफीमाग्छु सरी, मेरो तनकी माया भूल होलान् मेरा, गल्ती भने छैनन् छातीचिरी देखाउं, लक्ष्मन कि माया??



No comments:

Post a Comment

जिन्दगीको किताबबाट गाता लुटेको दिन थियो

झरीले चुट्यो मलाई छाता छुटेको दिन थियो  भाग्यले कुट्यो मलाई नाता टुटेको दिन थियो  हे दैव! दैव लागिस आङ्गनिमा चट्याङ्ग पारी  जिन्दगीको किताबब...