Saturday, May 3, 2014

क्रमश: थप्दै जाने ...

&&&
अझै तिमी सँग भए पिडा दिएर जाउ
एक छिन पर्खि अरु आशु लिएर जाउ

आगमनमा जस्तो उल्लाहास छैन आज
मेरो बिन्ती केही क्षण सँगै जिएर जाउ

आउन्न भनी कसम त खायौ तिमीले
काट्दैछु यी आँफैलाई खुन पिएर जाउ

&
तिमी सागर थियौ र त म मोती बटुल्दै छु
होनी चन्द्रमा थियौ र त म ज्योति बटुल्दै छु

&
सपना बाड्नेहरु रात पर्खदैनन् (posted fb)
सराब पिउनेहरु मात पर्खदैनन्
&&&&
आफन्तका केही मुक्तकहरु (published on fb 4 may)

सिरेटो छिर्दा कुटि भित्र चिसिगए रातहरु 
प्रहर नयन बिष: मर्दा, सिद्दिगए मातहरु  

मुहार दर्पण फुटी गिर्दा, रित्तिगए हातहरु
गरिबिले घुम्टो हाल्दा, लत्ताइगए साथहरु

बेहोशिमा बोल्दा आज खै  मेटिगए बातहरु
झोली खोल्दा प्रेम पत्रका, भेटिगए खातहरु

सोझो हुँदा माया-प्रेममा सहिगए  घातहरु
चक्रब्युहमा पर्दा आज  ओहिरिगए लातहरु

&&&
जब म सागर थिए लहर छुन सकिनौ 
छुपायौ आफ्नै मुहार रहर हुन सकिनौ 

गहिराइको मोती दिदा फालेर गयौ किन 
ओकल्यौ मनको हिजो जहर धुन सकिनौ 

ती बस्तिमा मेहफिल सजे गैर हाजिरिमा 
हास्न भुल्यौभुल्यौ एक प्रहर रुन सकिनौ 


&& jhutre jetha posted
होसियार बास बसी धुरी काट्दैछन् 
हेर हतियार सँग, मुरी साट्दैछन्

साँझका पाहुना हुन् भनेर भएन नी 
बाध्नलाई सबै जेथा डोरी बाट्दैछन्

&&/&& posted muktakila manaharu

जती प्यारो लाग्छ जुन उती टाढा हुन्छ 
बिर्सु भन्दा निश्ठुरिको याद गाढा हुन्छ 

मलाई मात्र हो की कसो तिम्लाई पनि ?
पाइलै पिच्छे जा´टेक्छु तिखा काडा हुन्छ 
---------------
सुन्दैछु बस्ती बस्ती जताततै बबाल हुँदैछ 
बिदेश जाने रहर मा, उतै हलाल हुँदैछ 

भेना पासपोर्ट बनाउनु भयो त सोध्दै थियो 
दाइको माहिलो सालो´नी कतै दलाल हुँदैछ







No comments:

Post a Comment

जिन्दगीको किताबबाट गाता लुटेको दिन थियो

झरीले चुट्यो मलाई छाता छुटेको दिन थियो  भाग्यले कुट्यो मलाई नाता टुटेको दिन थियो  हे दैव! दैव लागिस आङ्गनिमा चट्याङ्ग पारी  जिन्दगीको किताबब...