Friday, April 10, 2015

अनुरोध छ नयाँ बर्ष

आउ नयाँ बर्ष आउ, स्वागत छ तिम्रो
अनुरोध छ, धेरै आशा र बिश्वास लिएर आउ
कहिल्यै नटुट्ने आस्था र भरोशा लिएर आउ
संक्रमित् छन् मान्छे यहाँ उही पुरानो रोगले
सक्छौ दिर्घबुटी लिएर आउ,
अहमताको रोगले ओछ्यान परेका छन् महाराजाहरु
आफ्नै प्रतिज्ञाले थिचिएका छन् भिष्म पितामहहरु
अर्जुन र कृष्ण कै, महाभारत चलेको बेला
आउ नयाँ बर्ष,
खुशी छु म तिम्रो स्वागत गर्न पाउँदा
बिचारहरु छरिएका छन् उदेश्य एउटै भएपनि
त्यसैले अलिकती उज्यालो लिएर आउ,
बिशेष बिन्ती छ मेरो
बाचा पुरा गराउने परम बुटी लिएर आउ
लिस्नाहरु भात्किएका छन् यहाँ
केही खुड्किलाहरु लिएर आउ,
शिंह दरबार र बस्तिको दुरी बढेको छ
नयाँ साल जस्तै नयाँ अभियान लिएर आउ
शिंह दरबारको पारीलो घाम बस्ती पुर्‍याउनु छ
शन्त साधुहरु सैतान निस्कन थाले
केही बाकिरहेका बुद्धत्वका उपदेश लिएर आउ
सिद्धान्तहरु त निख्रिसके दस्ताबेजहरुका
सक्छौ राता पहेंला ठेलिहरु लिएर आउ
आउ नयाँ बर्ष, तिम्रो आगमनमा खुशी छु म।
राजमार्गहरु प्यासी छन् आजभोलि
सिङ्गै गाउँ र बस नै पिए पनि
त्यसैले त्यो प्यास मेटिने जडिबुटी लिएर आउ,
कमजोर छन् सरकार र कुर्ची
मजबुत् कडी लिएर आउ,
एेनका किताबहरु च्यातीसके
गोर्खे लौरो, कानुनको
बलियो छडी लिएर आउ,

अनुरोध त धेरै छन्, नयाँ बर्ष
यसपाली मैले भनेका सम्झिएर ल्याउ
अग्रिम साधुबाद छ ।। 

No comments:

Post a Comment

जिन्दगीको किताबबाट गाता लुटेको दिन थियो

झरीले चुट्यो मलाई छाता छुटेको दिन थियो  भाग्यले कुट्यो मलाई नाता टुटेको दिन थियो  हे दैव! दैव लागिस आङ्गनिमा चट्याङ्ग पारी  जिन्दगीको किताबब...