Saturday, March 26, 2016

क्रान्तिका रूमानीहरु

लेख्नेछु म
चलुन्जेल मेरा औंलाहरु
यथार्थताको मसी डोब्दै
समयका कसीरूपी कलमहरुले  
सामर्थ्य र शक्तीका धारहरुमा
बिचार स्वतन्त्रताका तरबारहरु
उजिल्याउँदै,
थाक्नेछैनन् मेरा मष्तिस्कहरु
सामाजिक र राजनितिक
तिक्तताका बिरुद्ध
कबिता कोर्न,
चाहे कुनै
इन्क्लाब नल्याउन तर,
छोड्नेछैन लेख्न
क्रान्तिका रूमानीहरु।।
पर्देशिएकाहरुको मन खोतल्नेछु
एक्लिएकाहरुको याद
गाउँबेशीका शुशेलीहरु
भञ्ज्याङग र चौतारीहरुको शुस्केरा
भेट्नेछन्, शब्दका पारखीहरुले
मेरा हरेक हरफहरुमा।।
छन्द नमिलेका होलान्
बहर नमिलेका होलान्
प्रसस्त रस नभेटिएलान्
तर,
भाबमा चुर्लुम्म डुबाउनेछु
म मेरा पाठकहरुलाई,
रुवानेछु हसाउनेछु
हाँस्दा हाँस्दै रुवानेछु
म कबिताका किराहरुलाई

दर्शन र दस्ताबेज
राता पहेंला हरिया सिद्धान्तहरु
बर्गिए राजनीतिका बिरुद्ध
कोरिनेछन् हाइकुहरु
उखेलिएका
सिमानाका जङ्गे खम्बाहरु
फेरी गाडिनेछन्
त्यसका लागि अझै
गहिरा र मजबुद् खाडल खन्नेछन्
मेरा गजलहरुले।

लेख्नेछु म
चलुन्जेल मेरा औंलाहरु
यथार्थताको मसी डोब्दै
समयका कसीरूपी कलमहरुले  
सामर्थ्य र शक्तीका धारहरुमा
बिचार स्वतन्त्रताका तरबारहरु
उजिल्याउँदै,



No comments:

Post a Comment

जिन्दगीको किताबबाट गाता लुटेको दिन थियो

झरीले चुट्यो मलाई छाता छुटेको दिन थियो  भाग्यले कुट्यो मलाई नाता टुटेको दिन थियो  हे दैव! दैव लागिस आङ्गनिमा चट्याङ्ग पारी  जिन्दगीको किताबब...