Wednesday, February 18, 2015

आमा

आँचलमा लुकाइ राख्, भो दरबार चाहिन्न
तिमी हौ मेरो दुनियाँ, भो घरबार चाहिन्न

नहेर् रिषले कहिल्यै, लुकाएर त्यो मातृत्व
झुक्नेछु त्यो ईशारामा, भो तरबार चाहिन्न

काख मेरो शिम्हासन, राजधानी छ आँगन
हुकुम चलाऊ आमा!, भो सरकार चाहिन्न

वातसल्य भरिएको, सन्सार् अडिएको जहाँ
पढ्नेछु तिनै आँखामा, भो अखबार चाहिन्न

आमा हातको माम प्यारो 
----------------------------
अङ्गालोमा चन्द्रमा छिन
आज मलाई घाम प्यारो
यसुको यो आङ्गनमा छु
आखिर किन राम प्यारो
बोलाउँदै छ हिमाल´ले
देशको सधैं नाम प्यारो
बेर्न ज्युरिक् म्याड्रिड् भन्दा
काली गण्डकी धाम प्यारो
बालापनको याद्´ले होला
आमा हातको माम प्यारो

No comments:

Post a Comment

जिन्दगीको किताबबाट गाता लुटेको दिन थियो

झरीले चुट्यो मलाई छाता छुटेको दिन थियो  भाग्यले कुट्यो मलाई नाता टुटेको दिन थियो  हे दैव! दैव लागिस आङ्गनिमा चट्याङ्ग पारी  जिन्दगीको किताबब...