Friday, April 25, 2014

रोग

रोग

म एक रोगी हुँ
मलाई ठुलो रोगले च्याप्दै छ
नतर्सनुस्,सरी हाल्दैन
तर साबधान पनि,
यो १९औ सताब्दिमा फैलिएको
असती ज्यानमारा ¨एडस्¨भन्दा भयन्कर छ,
सुनेको छु त्यसको त उपचार पत्ता लाग्यो रे
तर यो रोग जुन मलाई ङ्याकेको छ
भो कुरै नगरौ,के कुरा गर्नु

सोच्नु भएको होला सायद
यसलाई ठुलो चर्म रोग हैन गुप्त रोग
डिप्रेसन,डायबेटिज युरिक यसिड
त्यो पनि होइन कि पागल
अहिले त को पागल छैन र?
यो दुनियाँमा,अह होइन
पागल सागल होइन

सुन्नुस् !
मलाई रोग लागेको छ
बिपन्नता बाट छुट्कारा
सम्पन्नताको भुमरिमा घुम्ने
मध्यम बर्गिय चुडेलले होइन
उच्च बर्गिय भुतले लखेटेकोले
बर्बराउने रोग लागेको छ
सपनामा होइन बिपनामा,

यो रोग ¨हिस्टेरिया¨ भन्दा कडा
मानशिक रोग भन्दा जटिल,
लाग्दैछ आँफैलाई
सुरुसुरुमा त केबल कुर्चीको मोह
बिस्तारै सान र अलिशान महलहरुको
गाडी, मालाहरुको सिम्ट्रम्स सामान्य

सोच्नुभएको होला, यो कस्तो रोग हो
हो यही रोग हो
आज अधिकान्स नेपाली युवालाई सताएको
उपचारको खोजिमा भौतारिदै छन्
बिदेशी मुलुकहरुमा,,,,,

No comments:

Post a Comment

जिन्दगीको किताबबाट गाता लुटेको दिन थियो

झरीले चुट्यो मलाई छाता छुटेको दिन थियो  भाग्यले कुट्यो मलाई नाता टुटेको दिन थियो  हे दैव! दैव लागिस आङ्गनिमा चट्याङ्ग पारी  जिन्दगीको किताबब...