Thursday, August 14, 2014

केही शेरहरु

आफन्तका
----------------
त्यो झरीमा रुझीरुझी कसलाई पर्ख्यौ सानु
शुशेलेर बोलाँउदा किन, यतै फर्क्यौ सानु

छाता घरमै भुलें सँगै, ओतलाग्न आउँ है
यती मात्र सोधेको थिएँ किन झर्क्यौ सानु

रिसाए´नी झर्किए नि खै रुझ्न मनै लागेन
नजिक आउँदा झस्किएर अझै तर्क्यौ सानु                               the photo has taken by Shuvash Shrestha Ktm
--------------
भित्री मनको मेरो शान्ती हरायो
खोज्दैछु मुहारको कान्ती हरायो!!
---------------------
सिरानी तिमीलाई अङ्गालो मेरो
रूमानी तिमीलाई सङ्गालो मेरो

बषन्त बहार, सारा खुशी तिम्रा
बिहानी तिमीलाई भङ्गालो मेरो 
-----------------------------

निस्चल नयनमा हराउछु म
रात सपनीमा ब´र्बराउछु म
सम्झेर हरपल स्वदेशमा छौ
तस्बिर हेरेर सधैं कराउछु म
,............................................
बगेको पानी सुक्दो रै´छ हजुर 
चर्किदा छाती दुख्दो रै´छ हजुर 
तर्किएकाहरु नफर्किए पछि 
आसुँ र पिडा लुक्दो रै´छ हजुर!!

No comments:

Post a Comment

जिन्दगीको किताबबाट गाता लुटेको दिन थियो

झरीले चुट्यो मलाई छाता छुटेको दिन थियो  भाग्यले कुट्यो मलाई नाता टुटेको दिन थियो  हे दैव! दैव लागिस आङ्गनिमा चट्याङ्ग पारी  जिन्दगीको किताबब...