Saturday, June 28, 2014

sleepy

!!!!
आउ न नजिक, 
अझै सामिप्यमा आउ
तिम्रो पर्खाइमा छु, 
खुला छन् बाहुहरु 
कि अङ्गाल मलाई 
कि म अङ्गाल्छु तिमीलाई, 
कसेर बांध मलाई
त्रिसित छु म
तिम्रो साथको,,
मेरा सुन्दर सपनाहरु 
सपनाका परिहरु मलाई पर्खेका छन्, 
खेलाउ मलाई भुलाउ मलाई 
आउ न नजिक आउ 
सुम्सुम्याएर आफु सँगै 
उडाउ मलाई 
उड्न चाहन्छु 
गूड्न चाहन्छु 
यो दुनियाँ संसार भुल्न चाहन्छु,,,
आउ म तिम्रो प्रतिक्षमा छु, 
बत्ती निभाएर बसेको छु,
उजेलिमा डाकेको छैन 
अन्धेरिमा आउ,,,,
लाज कत्ती मानेको छैन 
सुटुक्क आउ 
मेरो आँखामा बस 
परेलिमा बस 
कल्पनामा बस 
सपना आउछिन तिमी सँगै 
रातका प्रहरहरुमा आउ 
छटपटिएको छु म 
कोल्टो फेर्दै तिम्रो 
आगमनमा बत्ती निभाएको छु 
झ्याल ढोका पर्दा सबै बन्द छन्
यहाँ केबल तिम्रो उपस्थिती
जायज छ! 
म एक्लो छु, तिमी आउ 
अनि हामी दुबै हराउँ ,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
०१:३५ बिहान 
शनिबार २८ जुन,२०१४

No comments:

Post a Comment

जिन्दगीको किताबबाट गाता लुटेको दिन थियो

झरीले चुट्यो मलाई छाता छुटेको दिन थियो  भाग्यले कुट्यो मलाई नाता टुटेको दिन थियो  हे दैव! दैव लागिस आङ्गनिमा चट्याङ्ग पारी  जिन्दगीको किताबब...